MYSPYS MED LJUS, MUSIK OCH SNACKS!

Hey, kom in från min lilla vandring med pilen för någon stund sen. Vi gick till Muskan som då är ett gammalt bad ställe och sen vidare till fotbolls planen  och bara la oss där lyssna på musik och tog bildet. Bilderna kommer upp imorrn för anväder mammas dator och blåtanden funkar ju inte så det sket sej på en gång liksom.
Sitter nu på ballkongen me ljus i lyktor musik iöronen och godis i munnen härligt värre säger jag bara!
Skönt att sitta och tare lungt för en gångs skull!!

Idag på dagen så va jag som vanligt nere på nicksta med Pilo Eric Freddis och Vendela. Senare kom öven Sandra men hon satt bara dör inge sol eller bad. Drog hem vid sju tiden och sen har jag väl inte gjort så mkt. Brändt mig har jag i allafall hunnnit med usch.. Men imorrn blire verkligen inge sol och bad för min del för drar in till stan med pilo och kollar på lite sommar saker som är bra att ha liskom.  En till bikini topp ska införskaffas i allafall för klarar mig inte på en liksom. Sen kanske jag hittar nått fint men ska tare lungt med shoppandet nu när vi inte får studuebedraget förns i september så det är inte mkt pengar man kan använda vill säga. Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen städa mitt rum. Nä tvärt om pussss

Old pic men har inga andra på denna dator så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback