GOSSIP GIRL.

Ligger i sängen som jag i stort sätt gjort hela dagen. Va typ uppe hela natten och läste en bok jag hittade i garderoben och jag fastnade helt för den. Sanningen om juliet heter den grym bok. Ska nog bli lite mer som förr då jag älskade att läsa. Hittar man bara den rätta boken så kan inget stoppa mig mohaha. Onskefull chey. läste öven litegran i morse för hann inte läsa ut hela boken inatt för jag råka liksom somna. Nu är boken slut och slutet var inte det bästa men i stortsätt va boken grym. Förövrig ligger jag och kollar på gossip girl som jag alltid kollar på eller ja försäker alltid kolla på det så jag fattar vad som händer i serien. Går lite damp på vissa folk i den där serien men vad kan man tänka sig liksom det är ju film. Men nu börjar det igen puss

Kommentarer
Postat av: Eric KILLBLOGG!

hahah jaa stackars mig! ;)

2011-07-14 @ 17:10:47
URL: http://ericstylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback