Vad har jag gjort med håret !?

Kom hem från skolan för typ två timmar sen och har inte gjort ett skit sen dess, eller jo jag lagade klyft potatis med kötbullar mums. Skolan va som vanligt bara lite extra skäll på Hotell lektionen men överlever. Ikväll ser planerna ut så att jag drar upp till tallbacka för en fotbolls träning tillsammans med damlaget plus några få från mitt egna lag. Men har dock skit ont i huvudet igen så får ta det lungt men det kommer ju verkligen itne gå menmen.
Men nu undrar ni vad fan jag gjort med håret? jo det va s¨att igår skulle jag klippa till min lugg men slant typ till och klippte av halva luggen HAHAHa jag ser mongo ut så nu måste jag ha massa hårspännen för vägrar klippa raklugg igen så låter det växa ut som vanligt ingen. Men ni får verkligen ingen bild för det ser bara muppat ut haha. Men nu ska jag kolla lite på TV och på olika bloggar puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback