Sliten brud.

Kom nyss hem från min fotbolls träning som va halv hackig, ont i ryggen och boll rädd så kan man väl säga att det va? Vetefan vad som hänt med mitt boll sinne men nått är det och inte är det bra men får fixa det på nått sätt. Vi körde rätt mycket två mål och inte va det roligt för fick hela tiden back vikt i skorna så trillade typ bak ? haha sheet vad pajas jag va. Fick även reda på att jag ska börja träna 03 den 29 eller nått liknande skit roligt ju. Och även tog Roggan hänsyn till tiderna så börjar klockan tolv as bra liksom. Idag har jag väl bara vart hemma lyssnat på musik och lagat både lunch och gjort middag smarrigt. Imorrn blir det skola och skänt att träffa polarna igen och snacka lite om fredagen till Alma haha. Även så tror jagatt jag ska åka och Sola blir en 30 minutare och sen ut och springa. Springa SKA jag i allafall ta och göra det är så jävla skönt så det inte är sant. Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova godnatt puss

Kommentarer
Postat av: kittymon

Jamen det lättar nu hoppas vi. Vinst idag på hovet mot hv!!!!!!3 poäng 3 poäng!!!



Hittar man fina saker på rean är det bara köpa!!!

2011-01-23 @ 22:23:05
URL: http://kittymon.blogg.se/
Postat av: lydia

nu finns svaren uppe på bloggen :)

2011-01-23 @ 22:46:10
URL: http://lyydiaaa.blogg.se/
Postat av: kittymon

Ja det var verkligen på tiden och därför kändes den extra skön, nu är det bara mosa på med vinster!!!



Ja är det vettiga grejer som man vill ha på rea så är det kanon för då gör man fynd :)

2011-01-23 @ 22:48:20
URL: http://kittymon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback