Mitt nya liv kommer bli bäst !

tjenis penis folket. Har precis kommit hem från vårdis där jag har fått en jävla massa papper om mediciner och rehab och remisser och massa skit. HAr ju haft ont i min fot länge och det har hindrat mig från mycket så hon blev rätt orolig men ska åka på rönken och sen sitt sofia hemmet i sthlm där jag ska få rehablitering. Och sen massa annat. Tog även blod trycks grej och kolla mitt hjärta eftersom jag får så ont när jag spelar fotboll. Allt såg bra ut men ska dämpa ner lite på träningen eftersom vi kör så hårt. Men pappa och jag har bestämmt oss för att åka och handla masssa grönsaker och massa nyttig mat i fortsättningen så jag kan få träna så mkt jag vill utan att få ont så det blir bra. Idag va jag inte i skolan eftersom jag vaknade med huvudvärk så jag trodde jag skulle DÖ. planerna för idag är att vänta på nathalie så åker vi tillsammans till stallet och rider ponnysarna eftersom det är fint väder blir nog det en fin uteritt UNDERBART! Sen handla med pappsen. Men juste har bestämmt mej för att böja träna friskis i nynäshamn lite då och då och det kommer bli grymt inte så dyrt heller. Men nu ska jag göra lunch puss

Kommentarer
Postat av: pitebruden

hehe =) kul att du vill vara med



kram

2011-01-19 @ 13:17:45
URL: http://pitebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback