Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Mina mål, drömmar och önskningar.

Mina mål här i livet är att bli elit spelare innom fotbollen det är verkligen mitt största mål och har vart det länge, jag brinner för fotboll så varför inte satsta stort liksom ? dock har jag några hinder på vägen men det har man i livet så det blir bara att träna träna och träna lite till så är man framme vid sitt mål right? Mina drömmar hmm.. jo det är ju självklart att få resa utomlands med hela min familj nån gång eller ja i allafall med ett gäng kompisar tex thiland gud va skönt det skulle vara, öven drömmer jag om att bli rik hihi men vet gör inte ? Och till sist mina önskningar. Har bara en enda Önskning och det är att jag aldrig skulle få behöva bli tvningad till att välja mellan pappa & mamma nnu när dom är rätt mycket osams med varandra till och från.

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

jag ville bara säga att du är cool :D kram <3

2011-01-25 @ 20:21:59
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-01-25 @ 20:24:59
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: tack så jätte mycket. & Ja,det är mina hästar i headern. Tycker du har riktigt "bra" drömmar, hoppas dom går i uppfyllelse. Drömmar är ju till för att leva för.

;)

2011-01-25 @ 21:41:15
Postat av: Anonym

Sv: tack så jätte mycket. & Ja,det är mina hästar i headern. Tycker du har riktigt "bra" drömmar, hoppas dom går i uppfyllelse. Drömmar är ju till för att leva för.

;)

2011-01-25 @ 21:41:16
Postat av: kittymon

Jaaaa det vart vinst! Så jäkla härligt! Upp en palcering.



Ansiktsmask och lite inpackning och sånt är aldrig fel. man måste ta hand om sig ibland.



Nä jag gör inga naglar själv utan går på salong. Skulle aldrig våga göra naglar själv med tanke på hygienen och dessutom måste det vara toksvårt att göra på högerhanden =)

2011-01-25 @ 21:53:04
URL: http://kittymon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback