Måste få skriva av mig lite.

Sitter nu i sängen och lyssnar på musik och läser igenom min gamla blogg och gud vilken f12 jag va, tro mig CHACHA och grejer herregud. Men det va inte det jag tänkte haka upp mig på.
Bläddrade igenom lite inlägg då det började bli dom månaderna jag blev kär. Jo som vissa av er redan vet så va jag verkligen förälskad i en kille G räcker med att skriva, Och vi hade snackat i en evighet känndes det som och vi hälsade allt mera i skolan och gav ni vet det dära lilla exta smilet gud vad jag va kär. Jag sa det inte till så många bara till som allra närmaste och dom jag litade på och dom stöttade mig upp till hundra och det va jag glad över men aa i allafall så började vi ett gäng spela fotboll på fredags kvällar och oj va roligt det va och dom tur va det när jag skulle hem gick vi alltid tillsammans och allt gick så jävla bra. Tills den dagen då det pirra lite extra och jag kännde på mig nått så pratade genast med mina två gull grabbar Alex & Erik och sa som jag trodde att det va nått som va fel så dom lekte lite mina spioner och frågad eut honom men nej inget fel så äsch skit samma liksom. Sen berättar folk att dom sätt honom och en annan brud från skolan tillsammans i haninge centrum. Då blev jag helt galen liksom. Dagarna gick och han börja komma allt senare till varje fotboll vi spelade tillsammans sen så berättar han för min Alex att " säg inget till mickis men jag är tillsammans med.. " trodde han att alex va dum i huvudet Alex va då min allra bästavän och sa direkt efter som jag stog två meter bakom honom. Jag minns hur jag sprang där ifrån och stor grät så mkr har jag nog aldrig gråtit. Tänk er hur mycket tid jag la ner på en kille som va tillsammans med en tjej och allt vi sankcat om och så? fyfan.
Nu tänker ni vrf skrev jag detta jo men måste få skriva av mig lite då och då och det känns jävligt bra. Nu vet ni andra xå om mitt misslyckade kärlekvliv jag hade haha.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Killar är bra jävla idioter ibland asså..

2011-02-01 @ 22:05:57
URL: http://deluxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback