Just nu..

..Sitter ja i sängen i nya rosa mjukis tröjan och dunkar musik. Skulle ta mig en spring tur egentligen men gör nog endå det senare efter jag käkat elr nått liknande vet inte riktigt ännu. Plugget idag va verkligen som den brukar vara nepp det va ännu mera bråk i denna jävla klass. Men jag tar inte åt mig så mkt för jag måste få försvara mig så fuck that shit. Sen sista lektionen fick vi skriva possetiva saker om alla i klassen och mitt papper om alla fick alla att skratta så det löste sej lite mot slutet wohow fan va bra jag är. Efter plugget drog jag upp till centrum och köpte mig en mjukis tröja som passar till brallorna och sen galjer till garderoben och en bikini topp som jag skasy om litegran. Men nä nu ska jagta och sova lite tror jag puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; haha mitt face är heeelt cp på den bilden, blöö! Kolla bara bilderna på dig, huuuuur söt som helst!

2011-02-07 @ 18:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback