I'd rather be whit you.

nannnannna lallalla shallla.
Sitter nu och lyssnar på musik, just precis den låten som står på min rubrik. Den har blivit en liten favvis nu när simon i klassen ni vet han som kan allt till och med sjunga a i allafall så spelade han på sin gitarr och sjöng den, FYFAN jag ksulle dö för honom på riktigt han sjng som en liten gud ni fattar haha.
Men bortsätt från det så har dagen vart rätt normal i skolan, lite små arg på sista lektionen men det är jag ju alltid enligt Emil så det kvittar. Åkte i allafall mhem tillsammans med Emil Robin och Ludde kanske han hette ? vi skrattade rätt mycket åt ja det tar vi inte upp hära hah. när jag kom till byn ÖSMO dårå så drog jag till stallet och det ble en ute ritt tillsammans med Nathalie som vanligt och alltid har ni lika roligt när vi är med varandra. Kom hem sen käkade as god middag men fick ont i magen igen så döööö på det liksom. Men nu sitter jag och pratar med Emelie om kärleks liv haha skit gulligt. Men nu drar jag puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback