VILKEN TOPPEN KVÄLL!

Tjenis penis!
Kom nyss hem från nynäshamn, grym show säger jag bara. Kollade med tugce selda och elli sköna tjejer det! Träffade massa gamla och nys vänner på kulturskolan som oxå är skit roligt. Haha även ngn random kille som tugce skulle pressentera mig för hah pinsamt eller vad. Showen handlade om 60-2000 talet, massa musik och dans. Vissa va bättre än andra och vissa sög rent ut sagt. Men i helhet var det grymt. Även kom massa old låtar som gav mig och tutte flaschbacks eller vad man ska kalla det för så vi dog av skratt mitt i allt. Efter allt va klart så drog vi o mötte Linnea sen blev det kök på Arena. Självklar standard med tjejerna så blev det kebab tallrik haha tjockisar. Dock käkade jag inte ens upp för blev äcklad av all mat. Hah då träffar vi tittes old musik lärare som är i 20års åldern och inte bara det han är snygg! Men det kan man inte säga högt när Elli är där då får man spö haha. Han höll på som fan vilket i slutet blev lite jobbigt hah. Åh även träffade jag min lilla älsklings Ahmed! Man blir as glad när man träffar honoom! Efter ngn timme där drog vi alla med bussen men hoppade av på olika ställen. Grym kväll säger jag bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback