KOMMER VI NÅGONSIN VÄXA UPP?

Tjenis penis,
Sitter nu i mitt rum alldeles ensam då pappa är och simmar och mama är utomlands. Känns jätte tomt. Hör hur det blåser där ute och regnar kraftigt, usch för att vara hemme ensam. Men ibland kan det vara skönt som tex nu, lyssna rpå lite deppigare musik och funderar, ja funderar på vad som sas på mitt utveckligssamtal idag och hur vi är i klasse hur jag beter mig hur allt är liksom. Det är inte bra i mitt liv nu det är okej! Min mamma ringde mig nyss förensten gud så jag grät, jag saknar henne så jävla mycket åh kan det inte vara februari nu så jag får träffa henne. Hon verkar inte helelr ha det så bra hon grät jätte mkt men jag kan förstå henne. Bajs vad livet ska vara jobbigt ibland, men man stäter alltid på hinder i livet bara lära sig att ta sig över som det är svår t men det går jag lovar. Som sagt idag hade jag itveckligssamtal med pappa och min mentor Anders. Egentligen behövde jag inte ens ett samtal vi pratade inte så mkt om hur det va och så för det gick kalas bra för mig och mina betyg ser bra ut. Fick jätte possitivt av Anders som har serveringen. ÄR jätte sugen på att välja servering men vet inte riktigt om det är jag liksom menmen. Aja vi pratade jätte mycket om min klass HR10- Och för första gången så hll jag med honom från början till slut. Fyfan vad jag tycker synd om våra lärare! Ja i allafall vissa. Vi är respektlösa vi beter oss som små fjortisar! Jävla 14åringar som läxar upp oss och nä jag blir arg. Ja jag blir arg på mig på min klass! Vi är 16-18 år och kan inte bara hålla käften på lektionerna. Hibel han försöker han gör sitt bästa men vi är så jävla elaka! Vi har gjort honom sjuk och är det inte illa nog? Nä nu ska jag tamefan börja ta tag i detta. För jag vill inte ha dålugt betyg för någon enstaka människa alltid ska vara arg och käftig. Vad vinner man på det ingenting! Och folk undrar vrf dom får dåliga betyg? pff. Jag skyller absolut inte all skull på någon eller så utan på hel heten. Nä nu ska jag plugga lite servering puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback