FULL RULLE I KÖKET!

Ligger i sängen nu med en skål nogatgrejs som jag köpte på marknaden i helgen medan jag lyssnar på musik och tänker litegran. Inte på nått llvarligt utan hur jag ska göra med mitt rum! jag vill ha ett skriv bord somstår i vardagsrummet men jag har ingenplats åh det är synd om mig just nu. Skit samma idag i allafall så hade vi ingen mentor utan vi hade slagit ihop bageri och styckning, vi förberedde till julbordet som börjar imorrn shit va grejer vi gjorde massa skinka terriner renskinka godis ja allt liksom! Jobbade tillsammans med Sandra och Emil juste sen kom David o Jocke men han försvann lika snabbt då han skar dig riktigt illa. Efter skolan drog lilla gänget till pressbyrån och handlade litegran och jag skickade mitt brev till Ellen wie. Nu ska jag tamefan hämta in skrivbordet puss


Kommentarer
Postat av: Linda ♥

härlig bild:D

2011-12-06 @ 19:56:11
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback