FIX OCH TRIX INFÖR MIN FINA VÄNS FÖDELSEDAG!

Wohow va glad jag är! Städade lite i mina garderober och hittade min gamla fotoskrivare jag fick med när jag köpte min gamla telefon som höll i kanske ett halv år. Haha och där i satt det ett gamalt minneas kort och vet ni vad jag fick syn på? Jo bilder från när hanna bodde här gissa om jag blev glad? jag började gråta och herregud säger jag bara. Saknar den tjejen så himlans mycket. Så då kom jag å en as bra idee! jag började leta efter massa fina/roliga/gamla bilder på mig och min fd bästavän och printade ut ur skrivaren, en perfekt födelsedags pressent eftersom hon fyller år på torsdag och ska firas på fredag. Ska självklart köpa någon fin ram till där alla kort får plats. Eller så köper jag en jäte stor ram och en fin bakrund och en glitter penna elr ngt liknande hihi. Bara hon inte läser detta nu då blire knipigt. Men nu måste jag laga lite middag till familjen!


Kommentarer
Postat av: Esmeralda - ALLTID TÄVLINGAR

sv: du får bestämma själv, jag ska iallafall ha med min signatur någonstans...

2011-12-06 @ 21:01:26
URL: http://esmeraldaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback