EN DRÖM BLEV SANN!


Gud jag är världens lyckligaste tjej just nu! Igår var det bio med Alma och Daniel  kommer inte alls ihåg vad filmen hette men den var super bra förutom att jag somna ett tag hah kanske bara tre minuter menmen. Men innan så mötte vi Elin Sandra Pilen och Emelie som skulle kolla på bio samtisigt som oss och ikön till tooan frågar alma vart Nemo är ni vet nemo som jag jämt tjatar om han som jag verkligen älskar! och sen stog han brevid oss! Jag dööööör! jag älskar honom till hundra världens bästa människa. Så frågade om jag fick ta ett kort med honom och sensa jag att jag diggade honom hårt och han ba åhhh va söt! Jag dör sen så små knuffa han lite på mig och mitt hjärta höll på att stanna! Dock så SUGER alma på att ta kort så inte världens finaste kort men det gör ingenting för nu kan jag vara lycklig till nästa gång jag träffa rhonom och tar kort hihih GLAAAAD!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback