DET GÖR ONT MEN FAN VA ROLIGT DET ÄR!

Gud mina fötter! Har ju börjat med servering och det är ju julbord så det blir mycket springade så mina fötter har fått det väldans jobbigt. Har ett köttsår på höger hälsena och typ som emo skär sår på vänster hälsena sen så ha rjag fått en jätte stor blåsa på sidan av stor tån bajs! Men som sagt det är jätte roligt och jag har ju tjäntat ihop lite extra till julklappar eller sommaren hihi. Igår fick jag ihop 118kr och idag 103kr så är väligt nöjd med det jag gjort. Dock hade jag några otrevliga idag på ena 12manna bordet men vissa va nog världens gulligaste hihi hjärta tanter-

Kommentarer
Postat av: linnea öster

usch vad tråkigt!

jag tränar gymnastik. :D

2011-12-07 @ 20:16:19
URL: http://linneaoster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback