Träningen gick bra, till en början i allafall..

FETT bra det gick för mig idag på träningen. Gjorde väldigt bra ifrån mig och det känndes as grymt. Räddade väldigt många bollar och det känss as bra. För har vart lite i obalans liksom inte känt glöden men nu är den tbx i hope. Men jag fick nog sota för den braiga insattsen i slutet av träningen då jag sträckte hela jävla jufy helvete vad ont jag har just nu. Skulle kunna gråta liksom hahah. Plus så har jag fått benhinne inflamation i vänster smalben inte helelr så skönt om jag får säga det själv.

Sak samma så ska jag i allfall smöja in med lite krämer jag fått med mig hem och sen vila. Vi har ju ingen träning på torsdag för vi spelar match på fredag hemma mot Saltis. Lite piss i magen har jag allt. Sen har vi cup i södertälje på lördag helt sjukt att vi ens ska spela den fattar inte riktigt vrf. Sen är det damklags match ppå söndag men ska ju bara kolla ni vet. Men nu ska jag fixa mig lite för kvällen puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback