STANNA DÄR JAG ÄR ELLER SLUTFÖRA MITT MÅL ?

Hey, svettig och trätt tjej här. 
kom nydligen hem från den jobbigaste träningen på hela året. Vi körde massa fys med övningar från projekt älta fotboll och det var dödligt jobbigt säger ja bara. Men känns skit skönt efter och hoppas vi upprepar detta för vad är vitsen om man bara kör en gång hit och dit liksom?

Aja förövrigt är jag pis off och känner at jag bara ska duscha sen trixa lite i rummet och sedan sova! Är liksom inte alls på humör efter träningen och allt! Har ställt upp för det där jävla damlagetnu och sen kmr det en som förstör allt och är världens botch och ska stå i helgen nu första matchen liksom? Ni som inte är fotbolls intresserade tänker so? men för er som verkligen brinner fattar hur jobbigt det är. Jag har krigat i år och son nån träning i sommar. Jag är sexton och vad är hon 22? åh damp säge jag bara!!

Men är jätte ugen på att kliva ett steg ut i världen ja inte bokstavligt men testa på andra klubbar som sattsar järnet på ett liksom. Jag och min vän Elin Eklund är mega sugna på AIK. Dom har målis tränare och massa sånt och sattsar till 100 procent. Jag skulle trivas där liksom. Känna att man måste träna häcken av sig för att platsa och det skulle vara skit bra både psykiskt och fysiskt. Men måste hoppa in i duschen nu och tvätta bort alla sura miner p
uss
"en gång va detta ngt jag älskade till döden, ngt jag längtade så mkt efter ja ngt som jag kunde kalla andra familjen. nu känner jag att jag snart gjort mitt och känner ingen samhörighet med dessa människor"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback