vad världen är liten ibland.

Hey, dålig uppdatering jag vet men datorn har itne andvänts så mycket nu på sistone eftersom min helg vart full av tankar fester plugg och ytterst lite sömn, men nu är jag igång igen.
Spelade fotbolls match i lördags och den vill jag inte ens prata om så pinsamt så a det finns inga ord asså.
Efter drog jag till snyggingen melina eftersom hon skulle ha chill krök men det slutade som vanligt med alldeles för mycket folk och grannar som klagar hah men annars hade jag det roligt. Träffade monia på festen och edt va länge sen sist så alltid lika roligt, vi lyckades hamna i duschen och blöta ner oss och hennes telefon riktigt ordentligt haha! Men som sagt kvällen slutade och jag somnade som en stock brevid oscar.

Juste i fredags va det väl snurrade tankar i pallet på mig, jag satt och kollade på maddes facebook om vad hon hade skrivit om hennes bror som gått bort och jag kollade hans bilder och sjukt vad jag började känna igen honom och då mindes jag, som alla erdab vet så va jag hos en famij när jag va liten i flera år på vardagarna och kanske nån enstaka helg och där mamman i familjen va Camilla Asplund som då va tillsammans med en Stefan Lindqvist som va maddes och pers pappa så vi har spederat ånader med varandra utan att jag ingetligen tänkt på det men kom på det då när jag kännde igen en bild på honom som liten med glasögon eftersom jag fick ett gosedjur av per en Nasse va et faktist som jag en har kvar i dag. Sjukt va världen kan vara liten. Ringde ju såklart pappa på en gång eftersom han är en god vän till stefan maddes pappa dåra och han va lika chockad han. Gud jag får tårar i ögonen eftersom jag har delat så fna minnen med både madde och framför allt per. hah något jag minns va då vi va på tomtits tror jag att vi va på och vi sprang runt i nått rum och tjatade om pannkakor och till sisst fick vi det. gäsh jag måste lägga av nu med mtt skrivande. Jag ska i allafall sankca med madde i skolan när hon är tbx eftersom vi går ju i samma klass menmen, vi hörs puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback