Ösmo flickor 16 ♥

Och det blev ennu en vinst till ösmo brudarna. Vaknade i morse runt halv nio tiden och va seg som satan efter gårdagen på B-lura som va toppen. Fick skjus till IP av pappsen och där visade det sig att vi endast va tolv spelare men det har ju aldrig stoppat oss tidigare. Eftersom vi inte hade tillräkligt med bilar fick vi vänta på Lisas mamma som kom senare. Men till slut så kom vi iväg och landade på Trollbäckens IP.
Till uppvärmingen va alla sega och gäspade som hela tiden men när vi väl satte på musiken och hörde " hejja hejja ösmo" låten dog alla av garv och vi piggna till wohow. Matchen drog i gång och efter max fem sex gör Ösmo mål och tar ledningen. Under andra gör vi ett till tror jag att det va och Hanviken hade några vassa skott på mål men där stog ju stjärnan själv haha. Vi åkte i allafall där i från med ett leende på läpparna och tre poäng.
Ikväll blire inge festande för min del som igentligen va meningen men eftersom jag har så fruktansvärt ont i knät efter matchen och måste plugga och komma i kap i plugget så väljer jag att av stå från drickandet idag. Lite B att plugga i stället för att festa men sånt händer. Imorrn blire tjej mys med baklura brudarna ochdom två turkarna hos tugce och det ska bli mysigt. dock på träffades vi senast i går men i allafall. Nu måste jag städa mitt rum duscha och byta säng kläder puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback