hej jag har inget liv.

ligger nu i min säng och pluggar på engelskan som ska sitta som ett berg i morrn.
Men om jag ska vara ärlig så pluggar jag inte hela tiden utan typ dör av tråk, ingen rolig inne på msn bara massa konstiga jävlar och bara skit på TV kuuul.
Idag i plugget va tåget 10000 timmar försenat så vi ösmo bor kom ej in på svenskan så satt med Brus och Emil i data rummet och kollade när dom spelade nått bubbel spel eller vad fasiken det va?
Sen körde väll dagen på som vanligt, efter plugget drog jag hem till Alma och vi ringde/kollade runt på olika stall och nu är vi överens om ett stall i tungelsta och hovslagare är väll halvt som halvt.
Imorrn åker vi och kollar på stallet och snackar lite mera och imorrn får ni reda på mera infooo.
Som ni kanske redan listat ut så ska vi eller troligtvis ha en pålle tillsammans då vi inte har tid att ha en varsin ellr pengar. Men det hära ska nog g¨bra ska ni se hah. Nej nu ska jag? vetefan göra ngt puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback