vilken kväll !

Förlåt för dålig uppdate idag men har sovit bort halva dagen plus att jag vart i länna med pappa.
Pappa köpte fyra element till båtklubben och en vinter jacka men jag fick inte med mig nånting..
rätt ovanligt att jag inte köper nått? hah
Men min går dag ? jo blev lite ändrade planer mitt i allt det slutade i allafall med att jag philip melina och tugce drog in till stan med åtta tåget och besäkte donken haha! där satt vi och njöt av cheesburgare och milkshake fyfan va gott. Sen drog vi och fönster shoppade eftersom allt va stängt men vi kollade runt och även kollade vi på bebis saker till melina och marcus blivande barn som säkert kommer komma nån gång i liveet hihi.
På tåget hem hittade vi Tobbe corby på tåget så vi åkte tillsammans med honom och vi skrattade hela tiden för melina mobbade mitt pandband men hon sa att det va en turban..
På tåg bytet i VH så kom sen Zeynep tugces lillasyrra och hon hade vart i jordbro och hon har ju börjat snacka rätt roligt så vi satt och mobbade henne hela vägen hem och satan vad vi skrattade så med andra ord blev kvällen jätte lyckad! Ikväll blire mini partay med min snygga bästavän och masa skönt folk men just nu måste jag duscha och ta fram lite kläder men först lite dunk dunk med musik puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback