tjena hallå hej

tjena fan, sitter nu i min ur snygga fotölj i rummet och är isakall. Har nämligen nyss vart en runda i stallet men blev ingen ridning eftersom jag börja må illa i stallet och allt snurra i huvudet skit läskigt men börjar nog bli sjuk igen..
Men mår dock bättre nu men när jag ser hur stöktigt mitt rum är så vill man bara dö haha fyfan jag har kläder precis överallt det är ruskigt illa säger jag bara.
Jo gårdagen va fantastisk rolig. Spendera den nere i nynäshamn tillsamman med Tugce, Ahmed, Herve, Hiowa, Samir, Issam, Dj nånting och Zino. Vi gjorde massa roliga saker och tågade fram och tbx hah låter roligare än vad det verkar. hah men nu måste jag städa fyfan puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback