Mot Jönköpning

God morgon, nu är jag halvt fixad eller jag har fixat mitt smink men har håret kvar som är den jobbigaste delen.
Ni vet jag måste platta det och spraya hår spray och fixa det haha tjej saker ni vet.
Sen så ska jag packa det sista och sen packa ner det lilla sista. Sen åker jag till stockholm till buss centralen eller vad det heter och försöka hitta dära. Sen blire buss time i fyra timmar fyfasiken men har ju mat och musik med mig hahah hjärta mat :$ . Sen blire mäta upp Philip och Felicia för att gå till SF bio grafen för att fixa sig lite gran och sen dra till en brud som ska ha fest jippi. Men filla har ju köpt Vodka och jag kan verkligen inte hanskas med det och blir alltid så jävla full hah typiskt mig. MEn nu måste jag äta och göra det andra puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback