jag hatar blogg.se

Fan vad jag hatar blogg.se just nu. Går inte att söka på bloggarna på internett..
men sak samma, går dagen va hur kul som helst. Kom till Melina runt halv nio och knatade hem till henne och sattt och lyssnade på nyaste musiken eller inte hah och sen lockade vi håret och bara snackade allmänt rätt skönt faktist. Sen runt tio tiden mötte vi upp Tugce för att knata vidare till bowling hallen. Skoja inte om att jag ägde jag slog en strike på en gång wihoooo! men sen gick det inte alls bra jag kom i allafall två och otroligtvis kom Melina etta hahaha skulle aldrig förväntat mig det. Sen åkte jag hem och slockna på en gång skönt.
Men nu ska jag städa upp mitt rum och dra på träning. Tränar ju med flickor 96 oxå så drar lite tidigare.
Men nu ska jag börja min städning puss
PS, tänkte ladda upp bilder men blogg.se laggar ju sönder jävla skit hemsida just nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback