jag gråter av lycka just nu

I flera år har jag vart utan min bästavän, alla minnen som vi delade alla hyss vi delade allt bara försvann dagen då du verättade för mig att du skulle flytta till karlsta och jag bara såg hur svart allt blev. Nej inte igen jag kunde inte mista en bästis igen jag vet hur det ksulle sluta jag vet att vi skulle tappa allt vi hade och aldrig ses eller nått annat. det va dej jag kunde ringa mitt i natten om det hade hänt något och du viste att du kunde göra det samma. Idag kanske det är fyra år sen jag såg dig sist och det enda snackadet vi får är från facebook och det är ju inte det bästa men det är i allafall något. Men nu fyra år senare skriver du till mig vi ses på onsdag jag flyttar tbx!
Jag gråter just nu jag är så lycklig jag måste vara lyckligast på jorden i kanske tycker jag är skit fjantig men nu vet ni hur mycket vi bettyde för varandra. Nej nu måste jag lunga ner mig genom att prata med bästa yasse om detta och se hennes reaktion. Hanna'HJÄRTA'Mikaela alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback