jag är kär !

OMG! jag lovar att detta måste vara min bästa dag på väldigt länge hah, drog ju till café't i nynäshamn och jag tappa andan på gud. Jag skulle beställa en varm choklad och där står han på andra sidan disken en fett fin kille.
Inte allt för lång mörkhårig rakat på sidorna och muskler och självklart utländsk vilken grabb asså.
Så när jag skulle beställa kunde jag inte hålla mina ögon  från hans stora gröna ögon hah och sen när vi satte oss ner så kollade jag bort dit hela tiden och dom grabbarna som jobbade dära kollade på oss och haha sen skulle dom försöka impa så dog började fajtas fast på skämt till sist sa den ena killen till oss att dom andra killarna va duma i huvudet? haha. Det dära är mitt nya favvo stället!
Men just nu iallafall sitter jag i mitt rum och väntar på att philip ska komma hem och sedan ska vi försöka ta oss ill stockholm jag filla tutte och några sköna grabbar mohah. Men eftersom någon jävel hoppat framför tåget i haninge så måste vi åka buss fyfan! men vad gör man inte för att gå på lite rajtan tajtan?
Men nu måste jag städa lite och fixa till mig en skvätt puss





HAH även jag måste bjuda på mig själv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback