Hanna hon dödar mig HAHAHAHHAAH!

Har inte hunnit hoppa in i duschen ennu men ska stänga av dator nu så lika bra att skriva ett så kallade God natt inlägg. Men innan jag avslutar måste jag skratta ihjäl mig först! jo Hanna skcikade en jätte gammal bild på Mig Hanna och YAsse från våran fjortis power tid vi hade eller ja tror alla småttingar hade det. Tror vi gick i femte och sjätte klass haha pinit. Men slänger upp bilden och håna mig inte allt för mycket puss

Haha i min panna tror jag att det stog Tobbe om jag inte minns fel. hahahahah! söta små F12 !

Kommentarer
Postat av: Madeleine

jaa jätte mysigt, jävligt kallt bara :o Varför skulle det inte gå att rida ut på din medryttarhäst? :O

2010-12-01 @ 05:50:31
URL: http://deluxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback