full bokad kväll!

Nu har jag precis städat rummet men när jag skulle börja byta om så flög det kläder hit och dit så nu är jag tbx på ruta ett men jag orkar verkligen inte städa just nu så det får bli natt städning.
Har oxå gjort lunchen för dagen och det blec kyckling och ris och massa grönsaker musi.
Ikväll ska jag tugce och grabbarna ner till nynäs för en bowlning omgång och självklart kommer jag vinna.
hah nej men det kommer bli skit roligt att få träffa haninge grabbarna igen och bara ha en skön lördags kväll inte sant? haha. Om vi ska sancka gårdagen så va det en utan dom bästa kvällarna på länge! Det blev mycket dans snack och hel skön musik.  och självklar snygga killar hah. För min del hade jag det suveränt och min önskning gick garanterat i uppfyllelse hah men inga detlajer ennu moahha. Men även den kvällen slutade så vandrade till bussen där jag fick sällskap av eric och sorunda flickorna, hel sköna typer faktist.
Men nej nu ska jag inte sitta och snacka om gårdagen fast jag kanske skulle vilja göra det men måste även fixa i ordning  mig och stänga fönstret för nu är det kallt puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback