for the first time

Herre vilken skön skol dag säger jag bara!
Började med Svenska lektion och där läste vi en stund sen så gick våran lärare Jenny iväg och hade betygs snack tror jag att det va sen så börja alla snacka eller mest vi som satt i grupp. I min grupp va Simon Elin VGO och MAdde F. Hahha vi snackade om att vi ville höra Simon sjunga men han vägrade.. Elak kille..
Efter hade vi Engelska och där gör vi ju mat program men eftersom Sandra va sjuk så fick jag öva ensam och det va nästan skönare för då fick jag mera gjort men det är roligt att snacka bort lektionerna oxå tihi.
Sen hade vi lunch rast och där skämtar vi som aldrig förr om vad som helst och självklart så är Ellan våran komiker, en riktig skön brud. Efter hade vi Matte och vi råka komma tio minuter sent eftersom vi inte kom in i källaren så vi fick springa upp och fråga våran lärare om kort och han lacka bävver men vi hämtade våra saker och då tog Ellan en annan väg så jag och Alma kom inte in och självklart ska treorna börja mobba oss och inte öppna dörren så vi kom en halv timme sent ouups kanske inte det bästa menmen.
Sen va ju inte lektionen den bästa för började bråka med min lärare och ville bara slå sönder honom fyfan vad arg jag va. Jag har blivit så himla skol trött nu efter min linje och vill bara hoppa av och göra nått annat med mitt liv fan. Men får la se hur det blir. Sen hade hälften av våran klarr prov men jag hade inte så fick göra ett annat prov och då fick jag även sluta tidigare så slutade runt ett skit skööönt!
Sen åkte jag tåget till VH för att ta bussen till Tugces skola där jag fick sitta och vänta på henne medans hon hade svenska2 hahah dålig chey! Men hade bästa sällskapet av Challe Herres och nån random kille men skit trevlig.
Men orkar inte berätta om hur hela kvällen slutade med andra ord va den rolig i allafall men nu måste jag verkligen städa upp i mitt rum för nu börjar det se FÖRJÄVLIGT ut puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback