Duschen + Sängen

Slänger in ett inlägg snabbt nu bara. Snackade nyss med Tugce och i hennes tankar är allt som en berg och dal bana och jag tkr så jävla synd om den bruden! tänker inte gå in på detaljer ännu för det är känsligt just nu menmen.
Har ju inte gjort så jävla mycket eftersom jag är sjuk men jag i allafall hängt upp min tvätt och bärt in min torra tvätt som ska in i garderoben nu. Fett jobbigt eftersom det inte är lite kläder..
Men måste in i duschen och raka benen och göra min fräsch puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

den är från gina tricot, fast köpte den förra året :)

har inte sett dom detta år tyvärr !

kram

2010-11-18 @ 22:34:19
URL: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback