Bästa helgen på länge!

Nu har jag inte bloggat på hela helgen men jag för varnade ju er. Kom till jönköpnig i fredags vid fyra tiden där Philip Felicia och Andreas möter upp mig och det va riktigt rligt att få träffa dom eller ja Philip har jag ju träffat förr men inte dom andra så det va kuligt. Vi knatade mot donken och satt ära ett tag tills vi tog bussen till Lina som hade festen vi skulle till. Vi kom dit och hade verkligen ingenaning om vart vi skulle ta vägen så vi ringer Linas pojkvän Andreas som kommer och möter oss senare. Knatade mot Lina där det va två till som va dära Oscar och Sara trevliga kisar hah, själv trodde jag det skulle komma mycket mera folk men det va visst bara vi men bättre det än ingen alls liksom. Festen va lite lam först men sen tvingade Oscar i mig massa glas vodka och bira och hele helvete fick jag i mig hah och då va liksom bara klockan halv sex kanske? haha alla blev lulliga snabbt med Andreas ZAkrison blev full på en gång och hänge på mig hela kvällen och spyde och hade sig hahah fyfan va roligt vi hade. Det slutade i allafall med att alla däckade vid tio tiden hahah fyfan. Vaknade upp på bprgonen vid åtta tiden av att jag vaknade upp nån helt annanstans en vart jag gått och lagt mig? hah hur fan kommer det sig memmen. Sen tog vi bussen in mot Habo och mötte bästa Mojje som jag verkligen har saknat som bara in i helvete!! Vi lallade runt i ett stations hus i väntan på att gården skulle öppna. SEn när klockan va 19:00 gick vi till gården och spelade biljard och jag vann thihi. sen spelade vi pingis men jag sög som fan på det.. 
Sen örde vi lite kort spel med Maggan och John sen kom KEvin som jag verkligen verkligen har saknat! jag bölade sist jag fick träffa honom så det va ju nära nu oxå men icke sa nicke. Kvällen va i allafall bäst och verkligen nått jag kommer minnas. Allt skulle vara lättare om jag bodde hära, hihi alla är så snälla och förjävla goa asså. MEn andra ord denna helg va den bästa på länge och har fått träffa så mycket nytt folk och framför allt jag har lurat många medmin åldet, jo på festen trodde typ alla att jag va 19 och försökte supa ner mig men när jag berättade att ag va 15 och skulle säkert dö om jag drack mera blev dom skit chockade haha kuligt. Men nu är det söndag och ska strax packa ner det sista och sen åka till Jönköpning för att träffa FElicia och att åka hem till stockholm. Rätt skönt men självklart kommer jag sakna denna helg och ala folk. Ja i allafall KEvin och MOjjje. Men nu ska jag vara lite social med Philip som nyss rakat benen hahah puss

PS: Minea du är total bäst älskar designen!



Kommentarer
Postat av: Minea

Vad kul att du gillar den! :D Säg gärna till om du behöver mer hjälp i framtiden ;)



Puss<3

2010-11-28 @ 13:50:54
URL: http://mminea.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Jag har nu börjat med måndagsbloggen. Det fungerar så att alla som vill får anmäla sig till att bli utsedd till dagens blogg på måndagar. Om du inte blir utsedd får du givetsvis anmäla dig till nästa veckas måndagsblogg. Anmäl er genom att lägga en kommentar i inlägget "Måndagsbloggen" att du vill vara med + namn och vilken stad du kommer från. Det är sent ute för denna vecka så du har endast hela måndagen på dig för på kvällen utses dagens blogg.



Kram Madelene

2010-11-29 @ 00:55:02
URL: http://madelenesfashion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback