Chill pill måndag.

Ligger i sängen helt död. Trött som ett jävla djur kan man väl säga. Lyssnar på musik och kollar på bilder Johannahar laddat upp från fjortis tiderna åh herre säger jag bara. Idag i plugget va det så onödiga lektioner, kollade bara på film på varenda lektion liksom från åtta till fyra? nja övärt men bättre än att sitta och plugga i allafall. Efter skolan drog jag Alma Putte och VGO till Centrum för julklapps shopping. Köpte oliv ansikts producter till mamma och sen drog jag ner till nynäshamn för att köpa en CD skiva till pappa. Har fortfarande kvar till farmor tugce och philip. MEn kan inte avsölja vad det blir för vet att dom läser min blogg så ingen bra ide.  Men nu ska jag faktist städa mitt ur stökiga rum hörs senare puss



Kommentarer
Postat av: Sv: Caroline

Haha jag pluggar! Och bor tillsammans med min kille.

Fin bild på bloggen idag <3

2010-12-20 @ 21:10:55
URL: http://lillgnagisen.blogg.se/
Postat av: Sv: Caroline

Haha jag pluggar! Och bor tillsammans med min kille.

Fin bild på bloggen idag <3

2010-12-20 @ 21:11:09
URL: http://lillgnagisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback