Medans andra har jul lov går jag fortfarande i skolan !

Ja som ni ser på rubriken så går jag fortfarande i skolan men bara tills i morrn sen börjar oxå mitt paradis hah. Drog till nynäs på kvällen idag och träffade Tugce Herve Ahmed och dom vaniliga, gjorde inte så mycket snacka spela pingis och kolla på match. Imorrn börjar jag inte förns halv tio så sovmorgon för min del ÄNTLIGEN! sen lire åka till stan med Turko för att kolla runt lite på julklappar och till mig själv höhö. Sen ska jag till stallet men får se om det blir ridning har ont i foten och är inte så jätte intresserad av att rida kvar i det stallet och har tappas häst intresset så himla mycket "/ . Men nu ska jag sova puss

Kommentarer
Postat av: eric KILLBLOGG!

winberg och hans sexig frilla i din stuuws klawsseh! ;)<33

2010-12-21 @ 23:41:11
URL: http://ericstylee.blogg.se/
Postat av: eric KILLGLOGG!

assoweh shieet du får inte säga!



hahah jaa men har inte haft tid sen när jag har haft tid har inte blogg.se funkat.. -.-

men har faktiskt fått ett erbjudande från en annan bloggportal så kanske komma byta (a' :D:D<3

2010-12-22 @ 08:45:27
URL: http://ericstylee.blogg.se/
Postat av: FIlllA

Jag går också i skolan :P

2010-12-22 @ 10:10:27
Postat av: Eric KILLBLOGG!

det är OK för den här gången då..

hahah ahfan! ;D neej men inte sån bigdeal liksom, kan förklara mer imorgon om det isf ;D

för jag tror iaf att jag har tid imorgon! vilka äre som ska med? :D

2010-12-22 @ 23:29:11
URL: http://ericstylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback