Vilket väder


Godmorgon, sitter/ligger nu i min säng och bara suckar på vädret! det regnar och är målnigt inte alls som gårdagen då det va dö varmt. Kom hem runt kvart i två igår och va helt slut. Som jag skrev innan hade jag det allra bäst men mina allra bästa vänner dock saknades ju melina marcus och tugce men det får vi ta igen nästa år!idag blir det nog att tare lungt kanske tar en tur ner till nynäshamn för att kolla hur mycket pengar jag har. Eftersom jag ska beställa en ny vinterjacka efter som jag inte alls gillar min canada jacka.
Dock så ska det bli en canada jacka men i en annan färg. Men ska försöka få med mig sällslaå av johansson om nu den filuren är vaken! Men nu ska jag äta frulle pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback