sjuk igen

Gud jag frysser hostar snoret rinner med andra ord har jag blivit sjuk igen.
Men måste ju som sagt till skolan för att inte missa något viktigt nu när det är gymnasiet vi snackar om.
I plugget vare tröttsamt vi hade fyra timmar serverings teori som inte alls va så roligt men lärorikt i allafall.
Efter skolan åkte jag hem med sandra och sen knatade jag hem och på dirren till stallet.
Men efter  en stund när jag ridit i tio minuter så börja det spö regna så va bara gå in sadla av och sen åka hem.
Så nu är jag hemma och ska nog inte träna eftersom jag mår skit.
Men ska ta mig en varm choklad och en varm dusch och sen krypa ner under täcket, längtar redan.
Men nu ska jag kolla lite på TV och ta en dusch puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback