du är den enda jag vill ha.

HEY! Sitter nu i sänger och behöver igentligen städa rummet efter gårdagen men har inget ork att ta mig upp ur sängen. Ikväll vare meningen att jag skulle ut med johanna men det sket sig son vanligt men får väl tacka för gårdagen som vi spenderade på folkrace banan men varandra och det va ju inte fel det. Efter folkracen så åkte vi hem till mig och mixtra med mitt hår och nu är jag mer eller minfre rödhårig HAHA! men det är jävligt snyggt och jag får la vänja mig mera innan jag bestämmer om jag vill färga om det mörkare.
Efte fägningen gav vi oss ut till tuffa musköten hah nej men a där spendera vi kvöllen tsm med Jani Alex Erik och Johan som inte heller va så pjåkig. Sen vare hemåt som gälde efter som jag jobbar ju fortfarande så ville inte lägga mej för sent. Vakna i allafall halv sju i mårse men låg och små lulla i sängen ett tag tills snygg pilen ringde mig för att kolla läget. På jobbet fick jag och pilen måla papperskorgarna och fan va hott dom blev. Snor gröna Gris rosa och Emo svart? passar ju vår skola sååå mycket. Sen blev vi klara tidigt så vi vandra hem och sen sprang jag över till hemma för att checka läget hos henne och även så skulle hon hjälpa mej med min blogg.
Men nu är jag hemma och ska nog dra ut men mina läcker grabbar strax.
Men ska även lägga mej tidigt för att sen vakna up pigg och taggat för jobb och sen framförallt fotbolls träningen. Jag måste erkänna att allt lag tjafs och lag byten har fått mej att sakna laget, vi är trotts allt allt tsm men har sina stunder.. Men nu ska jag nog kanske fixa lite i rummet PUSSEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback