bra klass i allafall!

Som ni kanske vet började jag skolan idag och det va ju helt nyss men självklart hade jag mina bästa vänner som ska gå i samma klass med mig så det va inte så pinsamt som det kanske va för visa andra.
Gick upp halv sex imorse och va mega pigg varför vet jag inte men så vare så trallade upp käkade fixade mig glodde lite på TV och sen borstade jag tänderna och sen vare bara att gå till tåget som äntligen börja gå idag.
Mötte snyggingarna på tåget och även jesper lunken som gjort en tatuering på underarmen och det va fint som satan! Kom i allafall till skolan och vi hade ingenaning om vart vi skulle eftersom skolan inte va så liten men till slut kom llärarna och hämtade oss och aa ni vet vcad man brukar göra?
Klassen va helt bäst i början va det ju självklart tyst bara vi ösmo bor som sanckade men sen började alla snacka dock vare en tjej som började som va feg eller nått så hon hade med sig sin kompis som gick dära och hon pratade hela tiden och jag trodde jag skulle döda henne helt ärligt jobbig som satan men skönt att hon ej går i våran klass! sen va det nån brud som kollade snett på oss hela tiden och gjorde massa grimaser haha tja mogen liksom ?
Dagen gled mot sitt slut och jag åkte med emil till nynäs när jag träffade tugce och betalade ett par skor på banken som jag beställt som ska komma om 7 dagar typ yeeh!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Vart har du beställt dom dääääär :O Skit snygga!:d

2010-08-24 @ 17:08:32
URL: http://paulinahagerback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback