SHOWER BED NIGHT

 Ny duschad ny rakade ben och färdig noppade ögonbryn äntligen lite männsklig igen.

Har precis smörjt in kroppen i coconut boddy butter det är som pricket över iet. Nu är det dax för johan falk som går på kanal fyra typ de bästa som händer på söndagar. Men nu ska jag kolla på filmen sen sova, de är något jag behöver för i mitt huvud snurrar allt! jag är så irriterad arg besviken på ngn/ngr som står mig sjukt nära så nu vill jag bara gå unddr jorden. Folk är så egoistiska nu sluta tänk så mycket på er själva det kan såra en ja det sårade mig så nu trust noboddddddy! jag litar inte på någon lägre inte en enda människa här. godnatt mvh arg mikkis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback