REAL LIFE

Det är söndag vilket betyder att helgen börjar lida mot sitt slut och det är dax för ev veckas gratis jobb plus en dag med klassen. Min helg har vart bra. Spelat match, kollat fotboll, umgåtts med saknade vänner ja allt. Spenderade dagen först med Ida och Binta vi grillade hamburgare och satt i solen för att kolla fotboll på kommunens ensa gröna fotbolls plan de ni! senare nu på kvällen blev det ennu mer fotboll. Derby Sorunda vs Nynäshamn. Kollade med Emma och Binta. De va länge sen jag kände såhär. Jag vet inte riktigt vad det är men jag kände mig lättad. Dom här kan jag verkligen vara galen med jag kan tycka som jag vill och framförallt göra allting. En helt dunder bra helg med andra ord. Nu väntas en dag med klassen sen ska jag träna direkt efter skolan sen sova. Vill ha torsdag vilket betyder fotboll och förmodligen middag med Josefine great. Sen en helg och en kryssning med dom absoluta bästa love life right now!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback