FOTBOLLS TISDAG!


Hann aldrig skriva något om fotbolls träningen igår då jag inte orkade sitta vid dator och jag va helt slut i kroppen. Träningen började med en vanlig uppvärming rätt fritt men vän med bollen va huvud temat. Sen hade jag  Lollo och Binta målvakts träning för våran målistränare. Det gick mycket mycket bättre än förra veckans träning. Vi övade på att falla och komma upp snabbt något jag absolut behöveer hjälp med. Känner att jag är på god väg nu för en bra säsong. Har mycket kvar att arbeta med men på god väg! Dock gick itne alls två målet någe vidare för mig men jag hänger inte läpp för det. Nu har jag en veckas vilo pause från fotbollen då jag har jätte fullt med andra saker just nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback