ÄLVSJÖ CHILLIN



Hey babes, ligger i sängen nu och kollar på en ny kriminalare som går på kanal fyra verkar än så länge helt okej. Är oxå nu helt klar med möbleringen och all rensning frpn rummet så nu är jag faktiskt jävligt nöjd vill bara ha lire färg på väggarna. Min tråkiga söndag slutade näatan som en film. Jag skrev ju innan att jag haft en jätte konstig helg som en film och sen slutade med att min bf ringer upprörd efter att ha jobbat och hon va stalkad!!! helt jävla sjukt en så kallad vän förföljde henne och kaos så pappa kör mig till älvsjö där jag möter upp henne och hon berättar allt. Asså världens är psykad men de slutade nt där utan att han ringer mej och säger att han ska dyka upp på hennes skola och ja jag vet inte vad! asså människor. Så nu trust nobody broe. Ska strax käka nånting har inte ätit sen runt elva tiden så magen kurrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback