ALDRIG MÅTT SÄMRE





Hey babes, ligger nu i sängen illamående och med smärtor i hela munnen. Mamma & pappa stog för middagen ikväll då jag spelade match och dom skulle völ leka lite duktiga och göra hemma gjorda grillspätt. Dock så glömde dom en liten detalj att deras enda dotter eller ja barn absolut inte tål nötter och annanas. Så dom marinerade med nötpulver och annanas grejs. Vilket jag inte visste om så käkade som vanligt tills jag fick blåsor i hela munnen på läpparna överallt i käften. Läpparna svullna som.aldrig förr och jag spydde. Dock spydde jag på toa men i allafall. Så nu försöker jag vila och få lite matlust de är något jag absolut inte har fyfan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback