SATURDAY MORNING!

Godmorgon, 
Ligger i sängen nu i min nya mjukisdress som min älskade mamma köpt till mig. Vaknade väldigt tidigt av att jag hörde min pappa skrika flera gånger och att hemtjänsten snackade. Sprang up som om det vore maraton och fick se mig pappa ännu svagare än tidigt. För er som inte följt mig på insta eller hört genom ryckten så är min pappa jätte sjuk och har blivit halv förlamad de är de jag säger nu. Så jag sprang ju som sagt upp såg pappa ligga i sjuksängen och skrika ajaj de va så hemskt och jag hade nog tuppat av om det itne vore så för att hemtjänsten vissa av dem då är så underbra och verkligen bryr sig. Dom ringde till sjukpersonalen som har hand om pappa och deras svar va att "aa vi kan komma om ca två timmar". När jag hörde det ville jag bara döda helt seriöst. Min pappa som ligger i sängen skrikandes krampandes i fullaste allvar ska behöva vänta. Svensk vård är lika bra som regnsäsongen i afrika alltså inte bra alls. Trött på de här sjukvårds systemet. Så nu sitter jag uppe trotts att jag behöver få min sömn men somnar jag till om pappa får ont o behöver jhälp så är han ensam så måste va vaken. Nu sitter han i rullisen ser ut som om han ska tuppa av när som helst jag är rädd. Men ingenting kan jag göra så de är sjukpersonalen som bestämmer. kämpa pappa ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback