BAKSMÄLLANS MAMMA

Godmorgon, tänkte skriva lite nu på bloggen sakta men säkert och en ny design är på G.
Igår blev det en utgång som jag sent kommer glömma. Under mina 3,5 timmar på aya beachclub så hann jag få en käftsmäll med knytnäven, dansatloss, ramlat, blivit bjuden på alldeles för mycket alcohol och sedan spydde jag tur att jag hade Emelie just i den sista situationen. Jag vaknar upp klockan 08:00 av att huvudet värker och allting snurrar välkommen baksmällans mamma. Kollar på mitt ben och jag blev fimpad tre gånger igår natt jag dör haha. Min kväll blev så lyckad och jag kan inge mindre än att tack mina fina tjejer Sandra, Pilen, Emelie och Elin för en utgång som jag sent kommer glömma. Och alla grabbarna som bjöd oss på alcohol det va verkligen crazy en riktigt bra sommarkväll med andra ord. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback