SKINNY LOVE

Sitter i min säng nu och lyssnar på skinny love en underbar låt. Skönt att släppa all betong musik och allt annat som kretsar runt omkring mig nu och bara slappna av med lugn musik. Tror jag håller på att gå in i väggen eller ja i allafall ha en svaka i mitt liv. Jag överreagerar på allt, jag är arg ofta och framförallt så vet jag inte vad jag ska göra med mitt liv direkt. Jag är så jävla orolig vad som ska hända efter jag kommer hem från turkiet i sommar. Jag kommer vara arbetslös och vad vill jag ens jobba med? Kommer jag fortsätta att spela fotboll nu när jag faktiskt inte tycker det är lika roligt igen. Jag är inne på att börja boxas det är något jag faktiskt vill och skulle uppskatta. Få ut all agressation och den figther jag redan är så tror jag det skulle passa mig bra. Jag börjar irritera mig riktigt ordentligt på nära och kära. Trött på att se fram emot något och sen bara bli sviken åter och åter igen. Jag är trött på att höra hur mina vänner bekymmrar sig på helt fel grejer på saker man borde gått vidare ifrån, trött på att jag jämt ska behöva vara arg på den och den bara för mina vänner är det. Trött på livet helt enkelt. Jag saknar allt från the old time. Moppe ligan, mina fotbolls grabbar, party tjejerna från ösmo. Det där livet vill jag uppleva igen. Den känslan när det bara gled på. När fotbollen va en lifestyle för mig. Jag vet inte ens vad jag vill nu. Jag har redan tackat nej till en match och till ett träningsläger. Jag vet inte alls vad jag vill längre. Ena studen älskar jag det jag gör andra stunden skulle jag hellre gömma mig under täcket och bara gråta ut. Det här funkar inte längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback