KINGSIZEGALAN 2013 & GRAMMISGALAN 2013

Nu är Kingsizegalan och Grammisgalan över och dom har man sätt fram emot i månader. Kingsize är ju en hiphop gala där alla tunga artister sjunger och är nominerade i olika kategorier. Min älskling Stor va självklart med som nominerad i årets video. Fler tunga grupper/artister va självklart där som alla vi va me dpå kryssningen, tex Labyrint,   Kartellen, Malcolm B, Aleks och massa mer. En gala som jag och Linnea faktiskt skulle gå på men eftersom vi fortfarande inte ha åldern inne och planen vi kom på kom vi på lite för sent så vi satt spikade framför dataskärmen i stället. Men självklart skulle tv4play hora upp sig och allt laggade flera gånger då ville man abra gråta! 
Men i helhet va galan tung! Redline tog över totalt och tog hem dom flesta priserna de där va så jävla ballt. 
 
Sen har vi Grammisgalan kanske inte den bästa om jag ska vara ärlig! Helt fel personer tog hem priserna och det sög faktiskt helt och hållet! Jag har alltid kollat på grammis men iår slog det priset i världs sämst! De enda bra var väl att mange makers gjorde fetaste introt på programet med danser och massa annat åh flashbacks från magaluf! haha. en bra sak var ju i försej att timbuktu tog hem priset men kartellen va mer värd de. Haha men man kan ju inte alltid få som man vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback