SJUKLING.

Godmorgon babes, 
eller ja klockan är efter tre och jag ligger kvar i sängen. Jag har blivit magsjuk eller åkt på en riktigt förkylning. Krampar i magen, sura uppstötningar, snois, huvudverk och halsont. Bara under natten fick jag allting så fucking onödigt. Blir nog hemma imorrn och torsdag sen ni vet fredagar är jag svaga för så vill ha roligt då. Men får allt se hur det blir med veckans planer. Idag skulle jag träffa Sonny en kille från studentexperten och kolla på lokaler och sådan vilket jag nu inte hinner göra eftersom jag är säng liggande men Alma fixar nog det där ensam. Ska slå henne en pling strax och förbereda henne på några frågor jag vill att hon stället det här är endå jävligt stort. Men nu ska jag kolla vidare på goddip girl och bara drömma mig bort puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback