KÖR BA KÖR

Godmorgon babes.
Ledig idag från praktiken vilket alltid är lika skönt. Jobba gratis är inte riktigt min grej känner jag. Men ingen sovmorgon för min del inte. Klockan ringde på halv åtta då va det bara tt klä på sig tränings kländerna för att ta två varv runt ösmo fyfan va skönt det var! Dock skit kallt ute men underbart att röra på sig. Sen blev det ett tripp till farbror läkaren för att ta en spruta så jag kan leva hah nejdå men spruta blev det sen en tripp till Ica för att handla lite mat hem. Känner att jag ligge rpå plus poäng just nu perfekt! Ska strax göra en as god lunch och hoppa in i duschen. Jobb ikväll på skolan sen är planerna lite osäkra. Bio eller stan häng ingenaning ännu men spontan ni vet.  Men nu hinner jag inte med datorn längre ska ringa och beställa lite kläder från Nathalie som säljer med klassen man måste ju vara snäll! Haha puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback