ÄLSKADE FREDAG!

Jag har väntat länge på denna dag. Äntligen är det fredag på schemat. Hatar skolan just nu. Samhälls lektionerna kan dom bara dö eller något. Demokrati diktatur ja allt sånt vad är det egentligen? Kommer aldrig klara av provet nästa vecka. Jobbuga ord texter mindfuck på hög nivå. Som tur kom fredagen i rätt tidpunkt. Ikväll för första gången på månader har jag en vit kväll!! no alcohol or danceing. Ska bara sitta hemma och äta daddlar och natur godis jag är ju kind of nyttig nu wohow. Ska bli riktigt skönt att bara slappa. Burlesque går ikväll och den missar jag nt för nånting alls. Har ju sätt den ett antal gånger på bio love love. Va nyss och stor handlade så handlade nog halva ica på grönsaker och frukter yes. Men nu ska jag mysa till i rummet puss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback