TVÅ PROV CHECK! DAGENS TRÄNING CHECK!

Trött sliten ont i halsen död. Så känner jag mig just nu. Skoln idag började med mentor och där sa vi väl inte ngt som berörde mig egentligen. Allting var om utvecklings samtalen och det ska jag ha imorrn s det va ingen big deal liksom. Sen hade vi värsta hålet som alltid på måndagar så satt med Sandra Lowa och Emil ett tag och pluggade då dagen bara skulle bestå av massa prov i de olika änmena. Sen efter en stund av pluggade gick jag till Emmanuel och kollade på film. Saw 4 tror jag det var. Han skrattade bara men jag tyckte det bara va vidrigt och blä haha! Satt med honom ett tag sne kom hans kompisar så drog hehe. Gjorde bageri perovet vilket jag tror gick as bra! Sen stycknings provet som gick helt okej tror jag. Sen drog jag upp till centrum med Elin och Emma. Chillade på momo sen shoppade jag litegran visar er i ett annat inlägg. Sen tränade jag! Äntligen det va väldgigt länge sen jag satte min fot i gymmet. vilket suger! En månad kvar tills jag åker så måste skärpa mig nu. Har satt upp en schema på fyra dagar kommer jag hänga på gymet. Dom andra dagarna blire promenad och såna saker. Skärpning med vad jag äter och massa sånt. Nu ska jag fixa lite bilder på vad jag köpt sen städa puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback